Gäst Pcplayer Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag vill spela in när jag spelar CoD 2 har nån nått tips på ett bra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 em.. man måste väl spela in med videon? Om inte då vet jag inte vad för program du ska ha för att jag har aldrig hört talas om ett program... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Vet inte om Wink funkar till spel men det programmet sparar iallafall filmerna som .swf, alltså flashfiler vilket gör att dom blir hur små som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 /record NAMN Så recordar jag. Måste bara hitta någon som kan ändra filen. Den kommer ner i något konstigt. Måste ändra till winamp eller wmp fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 du kan spela in när du spelar om du använder camatasia. dessutom så kommer de inte i ett så konsigt format då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Nej, spelar ni in spel osv så andvänd inte nåt shareware program, de antingen tidsbegränsar dig eller sätter fula watermarks på filmen. Använd Camstudio som är freeware och ger hyfsad kvalité. Det använder jag när det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Fraps funkar bra. Dåliga saker: Det står fraps.com uppe på filmen* Man kan bara filma i 30 sek* Enormt stora filmfiler** *Dessa fixas om man köper eller...laddar...ner...olagligt... :bah: **Fast om du har en hårdisk på över 200gig så är det inte så farligt :P fast du kan använda movie maker för att göra det till .wmv filer sen nån .wmv till .avi konverterare,för mindre storlek PS.Omega99 du menar fraps va Redigerat 14 Augusti 2006 av AntonJ3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Jag menade inte Fraps. Camstudio ( http://www.brothersoft.com/Multimedia_Grap...tudio_3944.html ) är mycket bättre, freeware, du kan spela in hur länge som helst och filmfilen blir inte så stor att du kan fylla ditt badkar med den. Redigerat 14 Augusti 2006 av Omega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det programmet är mycket bättre än fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Känner bara att jag måste försvara Fraps här... Fraps är ger extremt bra kvalitet...visst, filmerna blir stora...men koda om dem i DXC och de blir inte större än någon annan vanlig DivXfilm. Har man äldre dator eller lite RAM kan det dock lagga så in i H-E medan själva inspelningen pågår. Det gjorde det iaf för mig, när jag bara hade 512mb RAM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 kan man trycka på nån knapp så det automatiskt börjar recorda när man spelar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xallie Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Nej, spelar ni in spel osv så andvänd inte nåt shareware program, de antingen tidsbegränsar dig eller sätter fula watermarks på filmen. Använd Camstudio som är freeware och ger hyfsad kvalité. Det använder jag när det behövs. camatasia går att anväda utan tidsbegränsning eller något. så de så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.