Girafariglove Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Hjälp jag har en ny MP3-spelare o vill ladda ner musik till den men var hittar jag bra billiga sidor. Kan redan CDON.com men det e mitt sista hands val för jag vet inte hur man betalar o om det e dyrt att registrera sig :( . Så kan ni bra billiga sidor så skriv dem snälla :( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 http://www.svd.se/dynamiskt/kultur/did_9613768.asp Där listar de många olika sidor. Använd google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Har du några vanliga cdskivor kan du ju rippa dom i exempelvis iTunes till .mp3format och sen lägga in dom i din mp3spelare :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) *censur* §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack. Redigerat 16 Augusti 2006 av epaaj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Alex195 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 *censur* §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack. Hon letar efter sidor där man kan Betala för låtarna. Inget olagligt med det väl? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 www.altavista.com kan man hitta låtar som kan laddas hem (LAGLIGT) så ändra inte detta för ni tror säkert att jag ljuger (riktat till Moddarna9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Tack för all hjälp. O ja jag letade efter bra, billiga o lagliga sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 hmm.. newgrounds.com har väl ett litet urval, detsamma gäller Yourmp3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 mtv.com/musicshop har billigt har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.