barajag Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Hur fångar jag Latias i Sapphire? Finns det mer än ett sätt?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Du måste ha game shark...annars går det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Man kan möta han vild som i pokemon guld! Men det är jätte ovanligt.Men du kan åka under sotoopolis.där mäte jasg han en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barajag Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jo - men med vad fångar jag Latias? Vad är Gameshark???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 gameshark är en fusk grej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jo - men med vad fångar jag Latias? Vad är Gameshark???? En poke boll :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barajag Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Oki - jag förstår att jag måste ha en pokeboll............ men vilken??? Masterboll har jag redan använt. Hur får man tag på fusket då - Gameshark??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Ultra ball och timer ball är bäst! Game shark kan man köpa i affärer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
barajag Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Hur får man tag på dom då? Varför säger alla att Masterboll e bäst??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Hur får man tag på dom då? Varför säger alla att Masterboll e bäst??? Om du menar Game shark så får man tag på de i en affär jag tror du vet vad en affär är?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det finns nästan inga affärer som säljer Gamshark! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) Latias hittar man bara vild! Men hon brukar oftast vara vid vattnet så du vet! ;) Redigerat 11 Februari 2004 av DonaldDuckGenius Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg