PussyCat Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Kolla in detta. Klickca HärHan e riktigt duktig :). Och här kommer lite poker. Press Here Och det sista "klippet" den holländska versionen av Boten Anna. Som dock är en båt. ;)Klicka Här Redigerat 15 Augusti 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 jag gillar fotbolls snubben, snacka om talang. pokern var ju bra fast musiken sabbade allt, man hörde inte så bra vad dom sa. boten anna suxx ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 (redigerat) Han har kontrol medans jag har noll koll på min boll :P Redigerat 15 Augusti 2006 av DonkeyKong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Jadu. Nu känner man sig som en mes jämfört med honom. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Pokerfilmen hade en jobbig låt och jag avgudar inte precis poker så den får en 1:a. Jag hatar Boten Anna så jag vägrar kolla på en version av den låten, 1:a. Jag måste ladda hem något skit för att se den videon som jag trott hade varit något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Han var väl ganska bra...han kanske är bra på att trixa men jag tror inte att han är lika bra på att trixa som han spelar fotboll, han ser inte ut att tåla en tackling,han har samma muskelatur (eller hur det nu stavas) som min 12 åriga brorsa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Nej precis de flesta som kan trixa mycket med bollar kan inte spela med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 nej men han är ju ialllafall väldigt duktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 haha ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 September 2006 Men den hollänska versionen av Boten Anna tycker jag är mycket bättre än den svenska..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.