Hoppa till innehåll

Zelda Twilight Princess


Staejjkarn
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Är riktigt sugen på det spelet, men har inget emot att vänta, finns ju annat att göra änn att sitta inne och spela, men när det väl kommer ut, då kommer jag inte se solljus förrens jag har klarat det!

 

 

 

Men kvittar egentligen om dom skjuter upp det eller ej, huvudsaken är att det kommer ut, vilken är mest troligt, dom skippar knappast ett spel som ett Zelda spel, då kan dom ju nästan kasta deras Wii i papperskorgen, Nintendo utan Zelda är som korv utan senap! :P

 

 

 

 

Piiz.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar inte att ni orkar klaga så extremt mycket ändå. Spelet har skjutits upp flera gånger och vissa har väntat sedan 2004 (då det först visades upp). Menar ni att ni inte skulle kunna hålla er en till två månader till bara för ett spel?
jag e en utav dem som har väntat sen 2004 fass n har de ändrat datumet förmycket så man orkar inte tjata om det ens ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För någon dag sen gick jag ut på spelbutiken.se och såg att zelda twilight Princess skullle komma ut 21 spetember då tänkte jag vilken lättnad nu när man har väntat så jä*la länge.Men nej nej nu har dom skjutit upp spelet till den 12-november :angry: (jag menar det finns ju några som bokade det här spelet redan borta i april)

 

kolla själv.

 

http://www.spelbutiken.se/php-bin/list.php...view=kom&beg=no

 

spelet ligger allra längst ner.

 

 

Det är vanligt att releasedatumet(stavning?) ändras innan ett spel ska släppas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men kvittar egentligen om dom skjuter upp det eller ej, huvudsaken är att det kommer ut, vilken är mest troligt, dom skippar knappast ett spel som ett Zelda spel, då kan dom ju nästan kasta deras Wii i papperskorgen, Nintendo utan Zelda är som korv utan senap!  :P

 

Piiz.

 

men jag gillar ju korv utan senap :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Är det någon som vet om det släpps innan jul? Ska i sådana fall önska mig det... ;)

 

Jag tror att det släpps 15 dec. till GameCube. Det släpps till Wii på releasen (8 dec.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wii kommer 8:e December till Sverige,2 December till Japan och 17 November till Usa . Samma dag som Wii releasen kommer Zelda Twilight Princess ut till Wii men inte till Gamecube. Jag tror GC versionen kommer ut typ 1 vecka efter Wii eller så.

Redigerat av Abyssal
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...