yoshi_power Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 hur kommer man till mount crenel? den/dem som vet snälla svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinistral Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jag minns inte riktigt hur man gör för det var sålänge sedan jag spelade det... Men du kan alltid gå in på http://www.gamefaqs.com/portable/gbadvance/game/920670.html Där finns det guider på engelska hur du gör ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 hittade inget på gamefacs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Har du precis klarat första grottan? Har du boomerangen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 nej jag har inte bomerangen fick nyss treasure chart nej jag har inte bomerangen fick nyss treasure chart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Så du har klarat första grottan? Jag utgår från det. Då ska du till staden. köp den stora plånboken. Sen så samlar du pengar tills den är full, förslagsvis genom att samla in Anjus höns. Sen köper du boomerangen, du kommer att få andvändning av den sen. Sen går du till Swiftblades hus, till vänster om huvud ingången med en kyckling på taket. Hos honom så lär du dig snurrattacken. Då går du upp till vänstra hörnet av staden. Där står en vakt och blockerar utgången prata med honom. Sen gör du snurrattacken. Då släpper han ut dig. Då är Mount Crenel väldigt nära :) Resten får du komma på själv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 jag har inte bomerangen men jag har fasnat vid mount crenels base jag har inte råd med momerabgen som kostar 300 rupees Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 MEN LÄS VAD JAG HAR SKRIVIT! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 vart kan jag köpa den stora plånboken???!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 I affären i staden. Där köper du även boomerangen. Men om du ser boomerangen i staden, så har du redan den stora plånboken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 ok då har jag den men hur får jag pengar snabbt? jag har boomerangen nu vad ska man göra nu? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemontjej Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Hej jag undrar om någon vet om den mystiska väggen i smits rum när man tickar med svärdet låter det annnurlunda men sen när man lägger en bomb där så kan man putta på väggen men vad ska man göra sen??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg