Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Jag fångade min Nincanda med den dära "Vita Bollen".Och det finns väl bara en av den.Eller hur?I alla fall,När jag utväcklade Nincanda fanns det plats för den(jag hade två Great Ball i väskan(för säkerhetens skull)).Jag gick in på Shedinjas och Ninjasks Summary och där var den "Vita Bollen"(i bådas)! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Du menar premier ball?Köp minst 10 poke balll så får du den på köpet.Och om man fångar en pokemon håller deen INTE i bollen som man fångade den med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 8 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 joo det gör den annars skulle man kunna använda master ball hela tiden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Jag menar HOLD :angry: !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 jaha ok :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Du menar premier ball?Köp minst 10 poke balll så får du den på köpet.Och om man fångar en pokemon håller deen INTE i bollen som man fångade den med. Jag köper inte bollar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Asså den här tråden handlade nyss om hur man får Shedinja men helt plötsligt så ändras ämnet till Poke bollar ? Skumt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Jösses, det finns minst 3 såna här trådar till... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 10 September 2006 Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Japp, dom gör såna här trådar bara för att få FM/rank . Shit asså -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Och du spammar för att få rank, GaaraOwnz :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Tråden e urspårad nu. O kanske besvarad men spamma inte. Som de flesta har sagt nu nincada utvecklas vid lv. 20 om man har en extra pokeboll i bagen o en tom plats i partyt så har du både ninjask o shedinja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Jag hade en nest ball på den för säkerihetsskull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg