Hoppa till innehåll

Oblivion + Xbox360?


Garone
 Dela

Rekommendera inlägg

Har tröttnat på Xbox och Ps2 nu.. Även nästan data, Undrar om det är värt att köpa En Xbox360 + Oblivion. Och hur länge vara Oblivion? Är det ungefär som Fable?

 

 

Jag rekomenderar att du köper det, och då kan du räkna med 100 timmars spelande med Oblivion, dock så är det tyvär allt.

Oblivion är årets hittills bästa spel men nådde inte upp till förväntningarna som en uppföljare till ett sådant spel som Morrowind ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lyssna inte på han, jag har spelat Oblivion mkt längre än 100 timmar och det e bättre än Morrowind oxå. kuligare än WoW iaf.

 

Har du ens spelat Morrowind när du påpekar en sådan dum sak? Om du nu tycker att Oblivion är roligare än Oblivion och har längre hållbarhet så är det din ensak, och då ska du inte ifrågasätta min åsikt utan någon fakta att basera på.

Om du spelat Oblivion "mkt längre än 100 timmar" så kör du väl antagligen med fötterna, eller så har du svårt att förstå uppdragen helt rätt, så sluta neglegera mina åsikter.

Redigerat av Iqaros
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Först och främst bör Mr. P13 Iqaros inte använda sig av svåra ord om han inte förstår dem.

Om man bortser från att det stavas negligera, så uttryckte Neldemo inte något annat än oliktänkande gentemot dig. Ska du vistas på ett allmänt forum bör du inte vara så sablars lättretad. :rolleyes:

 

Om man sedan går till sakfrågan så är Oblivion ett mycket bra spelval.

Man behöver inte alls ha några problem med att förstå uppdragen för att uppnå mer än hundra timmars spelande. Du kan spendera flera dagar framför TV:n med att bara utforska det enormt stora landskapet. Hela tiden hittar du nya små uppdrag och stöter på alla möjliga karaktärer. Att Oblivion har så ruskigt många valmöjligheter gör det även möjligt att starta om från början utan att man tappar intresset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Först och främst bör Mr. P13 Iqaros inte använda sig av svåra ord om han inte förstår dem.

Om man bortser från att det stavas negligera, så uttryckte Neldemo inte något annat än oliktänkande gentemot dig. Ska du vistas på ett allmänt forum bör du inte vara så sablars lättretad. :rolleyes:

 

Om man sedan går till sakfrågan så är Oblivion ett mycket bra spelval.

Man behöver inte alls ha några problem med att förstå uppdragen för att uppnå mer än hundra timmars spelande. Du kan spendera flera dagar framför TV:n med att bara utforska det enormt stora landskapet. Hela tiden hittar du nya små uppdrag och stöter på alla möjliga karaktärer. Att Oblivion har så ruskigt många valmöjligheter gör det även möjligt att starta om från början utan att man tappar intresset.

 

Åhh, personer som dig tar det aldrig slut, utan fortsätter att massproduceras...

Jag uttryckte min åsikt kring ämnet och vad gäller mitt ordförråd, har du varken tillräckligt med egenskaper själv för att komma med kritik och jag förstår gott och väl vad orden som jag skriver har för mening.

Neldemo kritiserade min åsikt från första början genom att skriva "lyssna inte på han", vilket jag uppfattar som att negligera mina, om nu ska vara en sådan besserwisser.

Jag kanske gick in lite väl hårt, men eftersom att Neldemo inte verkar ha spelat Morrowind kan han inte kommentera spelet heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...