Gäst data-typen Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) jag vill lägga upp mitt första riktiga spel på game-maker som jag har gjort. detta är bara version 1.0 men jag ska kanske göra nya versioner med mera världar och mindre buggar och sånt. så här spelar man: piltangenterna: styr mellanslag: skjut ni får gärna rapportera buggar och sånt. bone_hard_panzer.zip Redigerat 16 Augusti 2006 av data-typen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 6350 poäng. Klarade alla banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 var det ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Det var bra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Kan inte ladda ner det. Blir en php fil. Likadant när jag skulle ta hem en pdf fil från ett annat forum :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 det blir samma för mig :,( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 hmm.. han har glömt och göra filen till en .exe fil.. då måste ni skaffa gamemaker för att prova det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 winzip kan inte öppna det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 winzip kan inte öppna det... skaffa dej winrar så funkar det. tog inte speciellt långt tid att klara, flera banor till nästa version så blir jag lycklig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 6500. Bra jobbat! Men svårighetsgradsmässigt kanske banan innan bossen är lite väl lätt i förhållande till de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) winzip kan inte öppna det... Nej, inte winrar.Izarc. mycket bättre och kan packa upp allt. Till och med Pak filer som spel använder. EDIT: funkar ej. blir en .php fil. Ladda upp spelet på typ www.putfile.com istället. Redigerat 20 Augusti 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 nja jag tycker också att det är för lätt nu håller jag på med mitt första plattformsspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.