Hoppa till innehåll

Suger På Cs


Gäst AntonJ3000

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Klart man ska ha en skön mus, MEN DEN BEHÖVER INTE KOSTA 500 KR!

en mus matta kan man köpa för 50 kr.

 

Och man ska INTE ha 30 fps, 60 minst, helst 100 (högsta man kan ha)

 

Vet du hur sugig dator jag hade när jag körde 1.5? Och jag blev ändå bra.

Plus, en musmatta som kostar 300kr gör inte att man tränar sig bättre. Jag har en Razormatta den är typ av nån slags plåt. Den heter Exactmat X control!

Den är bra ja men det ger inte mycket skilnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klart man ska ha en skön mus, MEN DEN BEHÖVER INTE KOSTA 500 KR!

en mus matta kan man köpa för 50 kr.

 

Och man ska INTE ha 30 fps, 60 minst, helst 100 (högsta man kan ha)

 

 

Folk brukar köpa stora och dyra musmattor för att dom har låg sensivity på cs.

Som jag har just nu.

 

 

 

 

 

(Qpad ct mellan stor och svart :))

Redigerat av Justusett
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

# 1 Fixa en dator som klarar 100 fps.

 

# 2 Skaffa en bra gamermus (mx518 , razer)  och en bra musmatta (steelpad ,

QPAD)

 

# 3 Ha en bra internetuppkopling.

 

#  4 Kör på spelarenan.se eller liknande mänslikt motstånd är bäst.

 

# 5 Aimet kan du träna mot botar men som sagt mänslikt motstånd är bäst.

 

# 6 Lär dig config commandon.

 

# 7 När du har blivit bättre skaffa ett bra headset . ( tex steelsound 5h)

 

 

Aaah vart e gaming handsken ?!?!?! hallå ? omg skojar med dej :) <3 :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Började spela CS för 5 år sen, började spela med en dator där jag hade 40fps med highfps-models och körde utan vapen (Annars hade jag 25/30)

4-12 fps hade jag i en smoke. Nu har jag fått en "ny dator". Har 60fps jämt, 50/55 i 2 smokes.

Jag körde med intregrerat grafikkort, en kulmus och en trasig musmatta. Då spelade jag verkligen dåligt, körde med webcamsmikrofon BTW, och högtalare.

 

Sen sparde jag pengar. Köpte en mus. Logitech! Click, sen en Q-PAD XXXXL Musmatta, allt funkade perfekt. Jag kännde hur jag började bli bättre.

 

Jag och 4 stycken från Älvsbyn startade en klan. #RoeV (Minnen. :student: )

Det gick sådär. Vi nickade oseriöst, typ.

#RoeV^Sv3tT

#RoeV^LuKt^

#RoeV^SmoeR

#RoeV^LurVa <- Jag.

#RoeV^SeX <- Min polare från min stad.

 

Vi bytte namn till KsL = K*ksugarlaeppar. :evil: Omoget nick, jag vet. Var ju dock bara 12-13

 

Då började vi nicka

KsL ' NightChild

KsL ' Gothic

KsL ' Minns inte.

KsL ' eXXXo <- jag.

KsL ' Krill3 <- Min polare.

 

Därmed började jag känna att jag blev bättre, Älvsbynkillarna slutade spela CS. Jag hittade en egen klan, spelade lite med dom. Blev ännubättre. Och nu ligger jag nog iallafall på medel++ om jag har en bra dag.

 

Om vi säger såhär, jag kan deffa, döda, dra oneshots och planta. Mer behöver man inte veta, right? :lol:

 

Så, om du vill bli bra. Försök hitta SERIÖSA, men roliga, spelare som du kan spela med länge. Om någon vill mixa med mig någon gång så kan ni pm:a mig med eran MSN så kan jag adda er. :)

 

 

1.6 rules.

 

/ Kladdis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

Vet du vad. Ladda ner bottar. Va själv i laget mot 20 styck typ. Låt dem ha kniv och låt dem vara svåra. När bottarna är på svårighetsgraden så rör dem sig mycket. Så du kan träna dina reflexer.

 

Lite senare så låt dem börja med en Glock. Efter Shotgun. Efter SMG. Osv.

 

Jag spelar inte cs men jag har kvar min känsla hela tiden och jag klarar mig på dem flesta servrarna utan att ha dåliga stats.

 

Klarade Ca.Av det fast med 16 bottar ,fick inte plats mer på de_dust_cz

ömm asså dom hade kniv inte det andra

Redigerat av AntonJ3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Configs och sånt är bra att trixa med. Du kan tex skriva in i konsollen så allt går mckt snabbare. Då kan du se andra typ 1 sekund före alla andra vilket är bra. Sen är det bara och träna, och framförallt ha kul. :D Om man bara blir förbannad så går de sämre.

 

 

Ja, och detär roligt. Jaså? Kan man skriva det?

Kan inte du ge mig det commandot? Om du nu menar ex_interp 0.09, så gör det att du ser 100updateringar av 100, om du har 100fps, och ligger den på 0.01 så ser du bara 10 st av 100, det är inte en sekund snabbare än dom andra.

 

Precis, träna, ha roligt, träffa folk som verkligen är trevlig, och inte kallar vem som helst för noob, bara för att man t.ex missar ett awpskott, sånna ska dö. :zzz:

 

Precis, man ska typ tänka "Nästa gång så ska jag döda 2", och när du dödar två, så tänker du bara att du ska döda 3, osv.

 

Och sist men inte minst: Lär dig av dina misstag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...