third_antichrist_89 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vilken är den skönaste dosan??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Xbox har den helt klart skönaste dosan! Ps2 och gamecubes dosor är alldeles för små! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag gillar gamecube mest för x-box är lite för stor och ps2:s är bara den sämsta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag håller med Xboxplayer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 xbox dosa vad arnas pl2:ornas dosar är inte sköna ocg gc dosar är för kantiga och hårda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Xboxs vanliga:För stora och obekvämt med R knappen för mig. Xbox Small: As sköna! Gamecubes:Sketa goda dom med Playstation 2s: vill jag inte ens tala om...BLÄ!!!van vad plastiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Xbox as goa! Game cube väldigt speciella! det menas med goa! Och sist och minst PS2 med för små plastiga osköna hårda form e as dåliga! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Kände en som tappade sin Ps2 kontroll i gålet så det blev en stor spricka och styrspaken blev snea. Dålig kvalitet.hehehe Jag gillar Gamecubes xtra met eftersom de har en nyskapande knappuppsättning som funkar utmärkt.Drog till med lite dialekt där om ni unnra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 f*n gamecubes controller äger ju!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jepp jag gillar dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 synd att man ínte kunde koppla in gc dosor i xboxet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det hade inte funkat för xbox handkontrollen har fler knappar.Attans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg