Winters Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Hej. Jag har precis fått Driv3r men det j*vla spelet är ju helt sjukt. Kontrollerna är ju helt sjuka. Går det inte att ändra dom? Vart isåfall? Vafan man gasar med ö eller ä, backar med punkt eller streck och svänger med inte f*n vet jag knapparna. Vilket slöseri på pengar... fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 du måste ändra kontrolleran från huvudmenyn, inte när du kör spelet (alltså du har pausat) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CementSnubbeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Driv3r äger fett!!!!!!!!!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 varför anmäldes hans inlägg? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 herregud vilket värdelöst spel alltså.. det absolut sämsta spelet som nånsin gjorts. köpte det och spelade det i 5 minuter, och jag tänker inte ge det en sekund till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Men orka bumpa alla Driv3r-trådar -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kn3ckarn Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 men det förtjänar all skit det kan få ju :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.