Hoppa till innehåll

Kolla Avsändarens Ip, Behöver Program.


Gäst newnameguy

Rekommendera inlägg

Gäst newnameguy

Jag har börjat få en massa porrskräppost. Jag skulle vilja kolla vem som skickar de.

Darför behöver jag ett program som kan kolla avsändarens ip, det är alltså MS Outlook 2002. Om det inte finns något sånnt så kanske någon kan berätta hur jag kan spärra användaren (Har glömt hur man gör).

 

Tack på förhand :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har börjat få en massa porrskräppost. Jag skulle vilja kolla vem som skickar de.

Darför behöver jag ett program som kan kolla avsändarens ip, det är alltså MS Outlook 2002. Om det inte finns något sånnt så kanske någon kan berätta hur jag kan spärra användaren (Har glömt hur man gör).

 

Tack på förhand :)

 

Menar du på msn?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har börjat få en massa porrskräppost. Jag skulle vilja kolla vem som skickar de.

Darför behöver jag ett program som kan kolla avsändarens ip, det är alltså MS Outlook 2002. Om det inte finns något sånnt så kanske någon kan berätta hur jag kan spärra användaren (Har glömt hur man gör).

 

Tack på förhand :)

 

Han kanske mena sim e.mail eller hotmail!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy

Det är alltså Microsoft Outlook 2002, Och det kommer från olika avsändare, jag har redan spärrat dom med min

"Zonealarm Internet Security Suite", Men j ag vill kunna se avsändarens ip. Så om någon skulle kunna säga namnet på ett program som kan göra det åt mig ;)

 

Tack på förhand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...