Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vilket lag hejar du på i hockey? Jag hejar på frölunda!!! :D Ps:Mitt 800 inlägg!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag hejar också på frölunda. Du silver star Vilken är din favoritspelare i frölunda??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag tycker att Luleå HF är bäst, men dom kommer inte att vinna SM-guld, för det gör HV 71!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Djurgårdens IF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Vilket lag hejar du på i hockey? Jag hejar på frölunda!!! :D Ps:Mitt 800 inlägg!! :) Jag hejar också på Frölunda Indians.Mina favoritspelare är Peter Ström och Magnus Kahnberg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ZELDAMAN Mina favorit spelare är Tomi Kallio och henrik lundquist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 SSK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ZELDAMAN Mina favorit spelare är Tomi Kallio och henrik lundquist Oki min är Jari Tolsa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 MODO Hockey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Finns bara ett lag. IF Björklöven. B) PS: Löven vinner med 4-2 borta mot Boden ikväll. DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 MODO Hockey! SÄger du namnet på klubben igen så spyr jag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.