Winjaaa Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Vilken pokemon vill du ha mest från Diamond / pearl? Själv vill jag ha Pachirisu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Så länge vill jag ha samma som du, men det kommer säkert bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag vill ha den onskefulla legendariska pokemonet:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wolftrust Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Vill mest ha Lucario än sålänge.. :P lucario.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Dom pokemon som jag har bifogat nedan vill jag ha änsålänge, sen får jag se vilka som kommer mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Dom pokemon som jag har bifogat nedan vill jag ha änsålänge, sen får jag se vilka som kommer mer. Många jag vill också ha några som du har i bilden :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jupp, Tycker dom är söta :] Men kommer säkert fånga så många som möjligt sen ändån ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 starterna är så söta och den där ekkorren dom är mina favos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Dom pokemon som jag har bifogat nedan vill jag ha änsålänge, sen får jag se vilka som kommer mer. Jag skulle helst vilja ha den där ekorren, den var söt. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ^ Samma här ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag skulle helst vilja ha Pachirisu(stavning) och Elekible ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 §1.13. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg