YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag är inte så bra på att förklara men jag behöver hjälp med Final Fantasy X (10) det är en strid, det är efter en konstig magisk skog. Det är snö/is där striden är. Dom här dumma, som jag inte kommer ihåg vad de heter, alltså Rikku är en sån dum...fast snäll...(dålig på att förklara). Men dom har gjort en maskin som är jätte stark, det är en liten rund mekanisk boll som gör att man inte kan använda magi om man inte har förstört den. Och om man har förstört den kommer maskinen använda en jätte stark attack, som den laddar upp ett tag. Någon som har ett knep hur man vinner över den? jag dör hela tiden! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Se till att krossa den så fort du bara kan. Låt Wakka ta hand om Negatorn och låt två starka gubbar attackera Crawlern. När Negatorn är förstörn så startas en nedräkning till en attack kallad Mana Beam som gör en massa skada på er alla. Så åkalla en Aeon strax innan nedräkningen är slut och låt din Aeon ta smällen. Smartast är att åkalla Ifrit eller Ixion som kan hela sig genom att kasta magierna Fire respektive Thunder på sig själva. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Ok, brukar göra så. Men tack för tippset hur jag ska hela aeonerna. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Som han skrev. "Ifrit eller Ixion som kan hela sig genom att kasta magierna Fire respektive Thunder på sig själva." Läs kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 "Men tack för tippset hur jag ska hela aeonerna." Läs kanske? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Vad då läs kanske!? :S jag vet att man kan hela dem på det sättet. Jag hade bara inte tänkt på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Sorry my bad. Va lite trött ^^ Trodde du skrev "Men hur ska jag hela aeonerna" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZoeres Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 det är jävligt änkelt. Använd aeons från början. Deras overdrives funker jätte bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 man kan inte använd aeons i början.. NÖT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg