Thunder Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag har inte kommit långt för jag fick det i dag och då undrar jag vad man ska göra när fågen har tagit min syster. Vet ni någon svenst tww hem sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 du ska hämta skölden i ditt hus och sedan följa med piraterna iväg till forsaken fortress. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Tack är på fores eller vad det heter nu! Vad ska jag göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 du ska hitta ditt svärd och rädda din syster... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Hur går jag till svärdet då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 du ska döda vakterna som försäker att lysa på dig de finns 3 st. när du gjort det ska du gömma dig i tunnor för vakter å komma längs upp till en stor dörr.där hittar du svärdet så är det en vakt där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Tack men det är jätte svårt att komma för bi den sista till svärdet ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 vaa sista svärdet?? du får säga det mer detaljerat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 han menar att komma förbi den sista vakte innan svärdet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) på första banan??? Redigerat 12 Februari 2004 av hab Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Ja jag fick spelet igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 ja jag hade heller inte kommit längre efter eb dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg