Crystal_Pinsir Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Hjälp!!! Jag hittar inte whirpool och waterfall, var finns de? i Pokémon Crystal asså. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Du får dessa hm när du har klarat gym kommer ej ihåg vilka gym! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ett HM hittar man i ice path. HM 06 tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crystal_Pinsir Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ett HM hittar man i ice path. HM 06 tror jag. Var finns ice path då? finns whirlpool där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 is grottan. grottan mellan mahogany town och blackthorn city. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crystal_Pinsir Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 is grottan. grottan mellan mahogany town och blackthorn city. OK, men det ligger ju i den gamla världen? Och jag behöver ju waterfall för att komma förbi grottan efter new bark town och och in i kanto? Ni vet efter att man surfar från new bark town till höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 is grottan ligger i jotho. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Whirlpool får man av Lance efter at man hjälpt han med Team Rocket i Mahogany Town och Waterfall hittar man i första "rummet" i isgrottan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 du tog orden ur munen på mig. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jaghardej Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Jaa men asså, jag förstår inte hur man ens kommer vidare till blackthorn city från mahogany, för asså team rocket är ju där, men vad behöver jag göra? Någon som kan hjälpa mig ?? (A) // Ellen ((: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Möt Redgyarados, prata med Lance. Gå till Mart, klara allt i källaren. Klara de sju första gymmen. Få bort Team Rocket från Radio Tornet i Goldenrod City. Nu kan du fara till Blackthorn City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jaghardej Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Möt Redgyarados, prata med Lance. Gå till Mart, klara allt i källaren. Klara de sju första gymmen. Få bort Team Rocket från Radio Tornet i Goldenrod City. Nu kan du fara till Blackthorn City. Okej, men vart finns lance? :P Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg