Gäst Youx Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Skrivet 18 Augusti 2006 har några fråger om eudemonsonline. 1. vad är det dära gula över huvet? 2. Hur fyller man på sina liv? 3. jag har hittat en violihat eller va den hete hur sätter man den på sej? 4. kan man göra sej starkare? Citera
LillBerra Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Skrivet 18 Augusti 2006 Du kunde frågat det i min tråd men iaf: 1. Vet ej 2. Du köper potions och använder dom 3. Om du håller din muspekare över en equipment så står det vilken class du behöver, och vilken level du måste ha för att använda den. Du högerklickar på den för att sätta på dig den. 4. Ja, du dödar monster och får levels. Citera
Dream Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Skrivet 19 Augusti 2006 Jag kan svara på fråga ett efetersom han inte kan den gula kallas god bless ger olika saker som 20%mer exp och sånt läs mer i deras hemsida Citera
Trendywinds Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Skrivet 19 Augusti 2006 ???????? det är väl inte gods´bless det är väl livet som man har för den minnskar ju när man blir skadad Citera
Gäst Youx Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Skrivet 19 Augusti 2006 ja du har rätt när den gula mätaren blev tom dog jag. hur kan man börja leva igen? Citera
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Skrivet 19 Augusti 2006 Man måste köpa God's blessing. Typ som Fuska VIP. Har spelat en stund nu men gula över huvudet. Tror du snackar om XP skill. Citera
Trendywinds Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Skrivet 19 Augusti 2006 ne det gör han inte han sa att när den blev tom så dog han så det var livet som han menade och du börjar leva igen genom att klicka på knappen nästan längst när till vänster efter att den har räknat ner från 20 till 0 då trycker du på den o senså kommer du tillbaka till staden Citera
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Skrivet 19 Augusti 2006 Jaha Health Bar ^^ XP skill är iaf en guldaktig kula ovanför huvudet. Citera
Dream Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Skrivet 24 Augusti 2006 och om du kommer till fängelset om du har hög pk points om du dör Citera
kerschi2 Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Skrivet 22 Oktober 2006 det gula fälet är livet, för att "uppliva" sig själv så väntar man 20 sec sen trycker man på en knapp i högra hörnet, över system. sen så heter det god'blessning, som gör att man kan ha ett team 2x exp 1 timme om dagen, du kan "uppliva" dig där du dör, du kan stå offline tg, (traingground) .m.m Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.