Hoppa till innehåll

Eudemonsonline. Hur Gör Man?

Rekommendera inlägg

Skrivet

har några fråger om eudemonsonline.

1. vad är det dära gula över huvet?

2. Hur fyller man på sina liv?

3. jag har hittat en violihat eller va den hete hur sätter man den på sej?

4. kan man göra sej starkare?

Skrivet

Du kunde frågat det i min tråd men iaf:

1. Vet ej

2. Du köper potions och använder dom

3. Om du håller din muspekare över en equipment så står det vilken class du behöver, och vilken level du måste ha för att använda den. Du högerklickar på den för att sätta på dig den.

4. Ja, du dödar monster och får levels.

Skrivet

ja du har rätt när den gula mätaren blev tom dog jag. hur kan man börja leva igen?

Skrivet

ne det gör han inte han sa att när den blev tom så dog han så det var livet som han menade och du börjar leva igen genom att klicka på knappen nästan längst när till vänster efter att den har räknat ner från 20 till 0 då trycker du på den o senså kommer du tillbaka till staden

• 1 månad senare...
Skrivet

det gula fälet är livet, för att "uppliva" sig själv så väntar man 20 sec sen trycker man på en knapp i högra hörnet, över system. sen så heter det god'blessning, som gör att man kan ha ett team 2x exp 1 timme om dagen, du kan "uppliva" dig där du dör, du kan stå offline tg, (traingground) .m.m

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...