sonic_123 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Hjälp! När jag använder camstudio för att spela in mina egna filmer(hemgjort) så här spel. Då när jag använder camstudio då blir allting svart när jag har spelat in klart! Så vet ni vad problemet är? Eller kan ni tipsa mig på andra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 jag har haft samma problem men då laddade jag ner "1st screen recorder" nonting & det funkar bra :) men man kan bara spela in 10 sec om man inte har full versionen :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 hm...:/ ZD soft screen recorder är så himla bra! prova det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Kan du skicka en länk till man laddar ner programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Googla...Det gjorde jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.