Hedman Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Ja hur känns det att skolan ska dra igång då? Själv tycker jag att det är piss <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Alla har vi olika anledningar till att sakna eller inte sakna skolan. Men f*n att man ser fram emot alla läxor och skit som kommer. Den näste person som säger att det kommer bli kul med skolan stryper jag med min palsternacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Alla har vi olika anledningar till att sakna eller inte sakna skolan. Men f*n att man ser fram emot alla läxor och skit som kommer. Den näste person som säger att det kommer bli kul med skolan stryper jag med min palsternacka. instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Ja hur känns det att skolan ska dra igång då? Själv tycker jag att det är piss <_< Börjar gråta när ja tänker på det :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det kommer bli fett chill om jag ska vara ärlig. Nya ämnen som man är intreserad av, polarna och lärarna med humor B) Saknar skolan lite faktiskt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Det ska verkligen inte bli roligt att börja i högstadiet. Det innebär mer skolarbete och mindre fritid. Jag börjar skolan igen på Måndag. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) Jaa, så himmla skoj är det ju inte. Varför ska vi fortfarande ha svenska? BLÄ :angry: Längtar redan till 3:an. Då slipper man svenska B och då är det bara det nationella provet kvar som säkert går bra... Mitt schema är så himmla gutt. På måndagar så har vi datorteknik ända fram till ca kl 14.00 och på tisdagar så har vi mycket datorteknik då med... Och vad härliga fredagarna är. Bästa dagen nånsin för vi slutar 12.45 Redigerat 25 Augusti 2006 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Ska bli rätt kul ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) Ska bli ganska kul att träffa kompisarna, att börja i en ny klass och såklart alla nya ämnen man får på högstadiet. Angående läxor och skolarbeten kan jag bara se saken från den ljusa sidan och försöka ge gärnet. :) Redigerat 18 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 19 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Du har rätt många att stryppa Rowyn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jak er lesen hest :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jak er pådä klad åk läsen hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.