WASD Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 när jag startar spelet kommer det här medelandet upp http://img204.imageshack.us/img204/7092/hl2e1errorul8.jpg vad ska jag göra :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mazze Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Har du senaste versionen av DirectX? :unsure: Du kan leta efter lösningar i Steams forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 mm.. nyaste direktX annars ominstallera direktX och i värsta fall både spel och direktX... skulle jag gjort iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 jag har laddat ner senaste DirectX & problemet upstod efter att jag hade installerat själva spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Har du köpt spelet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 pröva att ladda ner spelet igen och installera nyaste directx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Jag hade det där problemet med den där errorn och man måste hålla på och mixtra och skit. Köp spelet istället så slipper du sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Min Kompis ladda hem det åt mig och det funkade perfect :D så du moste ej köpa det -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg