Fusion Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 Så här ser min drömelva ut: Målvakt: Iker Casillas Backar: Eboué, Fabio Cannavaro, Carles Puyol och Roberto Carlos. Defensiv mittfältare: Thiago Motta Höger mittfältare: Beckham Vänster mittfältare: David Beckham Offensiv mittfältare: Kaká Anfallare: Thierry Henry och Ruud van Nistelrooy Inte så nödj med Beckham men han får duga! Hmm, spelar Beckham på två positioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Jag tyckar att både Edman och Källström passar, men om du vill komma på några bättre så, gärna för mejj.. Jag tycker själv att Lehmann är bättre än Buffon! Du sa "va tyx?", då sa jag bara vad jag tyckte om din 11:a. Redigerat 1 December 2006 av SpoWn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Jag tyckar att både Edman och Källström passar, men om du vill komma på några bättre så, gärna för mejj.. Jag tycker själv att Lehmann är bättre än Buffon! Sant, men du ska självklart förvänta dig att han svarar tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 (redigerat) Målvakt: Casillas Vänsterback: Cicinho Mittback: Cannavaro Mittback: John Terry Högerback: Company Vänstermitt: Ronaldinho (offensiv vänstermitt) Innermitt: Steven Gerrard Innermitt: Cristiano Ronaldo Högermitt: Robinho (offensiv högermitt) Anfallare: Wayne Rooney Anfallare: Didier Drogba Redigerat 4 December 2006 av Gorillaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag tyckar att både Edman och Källström passar, men om du vill komma på några bättre så, gärna för mejj.. Jag tycker själv att Lehmann är bättre än Buffon! Det var bara en fråga.. Men förlåt om du tog illa upp eller va fasen du nu gjorde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag tyckar att både Edman och Källström passar, men om du vill komma på några bättre så, gärna för mejj.. Jag tycker själv att Lehmann är bättre än Buffon! Varför skulle jag göra det? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Vet inte :P Men skriv gärna vilka du skulle tycka vara bättre... Men om vi säger att jag byter ut Edman mot Carvalho och Källström mot ? Och byta Maicon mot A.Cole ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Kommentera gärna mitt lag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Vet inte :P Men skriv gärna vilka du skulle tycka vara bättre... Men om vi säger att jag byter ut Edman mot Carvalho och Källström mot ? Och byta Maicon mot A.Cole ^^ Ditt "drömlag", så de är du som bestämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 aja^^ Tyckte bara att det skulle vara kul att höra andras åsikter och vilka de kan tycka är bättre å med det få nya idéer.. men,men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 UPPDATERING AV MITT DRÖMLAG 7:E DECEMBER. Saker och ting har ändrats sedan VM här är min nya elva! -----------------------------------Edvin van der Sar(MU)---------------------------------- ----William Gallas(A)----John Terry©----Marco Materazzi(I)----Lilian Thuram(FCB) Arjen Robben©--------DEF->Claude Makéléle©<-DEF-------Fredrik Ljungberg(A) Louis Saha (MU)-------------Ruud Van Nistelrooy (RM)--------------Didier Drogba © Gjorde 4-3-3 den här gången kommentarer? MU= Manchester United C=Chelsea A=Arsenal RM=Real Madrid I=Inter FCB=FC Barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) 4-4-2 Målvakt: P.cech Högerback: Daniel alves (sevilla) Mittbackar:Fabio cannavaro (real madrid) & john terry (chelsea) vänsterback:Roberto carlos (real madrid) Högermitt:C.ronaldo (Man unt) Innermitt defensiv:J,marsherano (West ham) Vänstermitt:Joe cole (chelsea) Offensivmitt:J.Riqelme (villareal) Anfallare:F.kanoute (sevilla) & David villa (valencia) Kapten: Fabio cannavaro Frispark lång:Roberto carlos Frispark kort:C.ronaldo Trännare:Fabio cappelo Bänk: G.buffon C.puyol S.ramos F.lampard Cesc fabregas M.ballack A.shevshenko P.viera Kommentarer? Komentar åt happyHenke: Jag gillar nästan allt men Marco Materazzi är ej den bästa backen Och ljungberg med sina skador ;) Redigerat 22 December 2006 av Assassinscreeds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.