LillBerra Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Det är bara rykten. Solglasögon och Hawaii Shirt är dom extra plaggen man kan skaffa. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 jag har sett en bild, den var nog fake. Finns det några mer prylar till SM: S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag tror inte det. Inte vad jag vet iaf. Det finns dock några hemliga gångar och hemliga ställen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Vi kan ju försöka finna dem alla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Sandaler passar inte på Mario. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Det finns en rolig sak, typ en genväg/bonusbana i Delfino Plaza. Den finns i den nordöstra delen av staden, nära ingången till Gelato Beach. Där finns det massor av plattformar, och i en av dom finns ett rör. Om du hoppar ner i det röret kommer du till en slags kana som tar dig snabbt till en Shine. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg