Gäst Oscar 2004 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Hej, jag ska fara till Thailand på Påsk lovet. Jag e sugen på ett PSP så då tänkte jag att jag karnse skulle köpa ett i Thailand. Men är de lika bra eller bättre än i SWE?? Vilka språk och så kan man ha på det om man köper det från Thailand?? Och är PSP regions fritt??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Nja... Det finns en skillnad då.. Om man köper en Psp från thailand då flyttas X knappen till O knappen asså då flyttas dom. Du måste då kunna japanska på din psp för att kuna ändra till engelska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 annars e de ju bara att kolla på sin kompis psp för dom ser ju lika danna ut menyerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Är det mycket skillnad att spela om X och O knapparna byter plats. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
a25zkmiz Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Eftersom du inte haft en PSP innan så märker du ingen skillnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Visst e knapparna på PSP(Sve) likadana som Ps1(Sve)?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Ja dom är likadana. Min kompis köpte faktiskt ett PSP i just Thailand nu på sommarlovet och han sa inte att det var något fel. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Finns det någon guid på sve elle eng om hur man byter språk till Eng(eller vad finns det för språk på PSP)??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 ja har också härt att knapparna sitter rätt om inte menyerna är på eng från början så fråga din kompis han vet nog :P annars är d eju bara kolla på nån annans menyer så hittar du som han sa innan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Känner ingen som har Psp. 123spill hur mycket köpte din kompis det för och var i Thailand köpte han det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xJaJax Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jo, X och O byter plats, men bara i programvaran. Fysiskt sitter de på rätt plats. Men i thailand får man med (borde få, mina kompisar har fått) 1.50. då finns det software som kan ändra dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg