Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 SKitsamma om jorden går under. Då får vi väl bosätta oss på Halo i stället, Det är lugna puckar den sprängs inte förrän 2550 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 aa.. men jorden sprängs inte förräns år 4 miljarder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jaja jag hinner nog leva klart tills dess får jag hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Livet e en fest...för det mesta! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Antar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Livet är egentligen inget.. man ska ligga o tänka så i mörkret, då blir man jätte rädd o orolig o ledsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Undrar efter döden. En del är n00bs och säger att man ser svart.. Man kan inte se något! Man är ju död! FATTA DET N00BS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Undrar också...det måste ju hända nåt! Man kanse blir en gris! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det vore nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Hehe gå omkring och käka dagen lång tills man en dag blir slaktad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ingen vet hur det är......HURRA!!!!JAG E EN ELIT>E GAMER HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Det är jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.