Raffed Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Vilket tempel(eller typ mini tempel som man gör när man är liten) tycker ni är svåras i Zelda Ocarina of time?Jag har kommit till Shadow Temple och tycker nog water temple är svårast(jobbigast)... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Vatten templet helt klart. Eld templet när man är stor är också ganska långtråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Hittils(ligger i Shadow temple) så tycker jag nog Water temple,jag ligger typ i slutet av shadow och hittils så e shadow temple lättast.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 fire o water e lätt jobigaste.... shadow temple e den lättaste templet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 fire o water e lätt jobigaste.... shadow temple e den lättaste templet... Jasså? Jag tycker raka motsatsen fire och water klarade jag så lätt att jag bara ville fortsätta på dom templena om och om igen :) men shadow temple den har jag verkligen problem med. Jag har bara irrat runt där utan att komma vidare. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Ingen som tycker Forest Temple!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 VATTENTEMPLET KAN GÅ OCH HÄNGA SIG! :URK: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Water Temple är svårast och Fire Temple är lättast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Water Temple är svårt just eftersom det är så otroligt tråkigt. Tråkig musik, tråkigt tempel. Annars kan Spirit Temple vara lite kenpigt ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Men inget går upp i mot att dräpa Bongo Bongo i Shadow tempel. Det är lätt den roligaste bossen på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag tycker nästan shadow temple men water temple slår det tämplet så jag tycker water temple är jobbigast :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Water Temple är svårt just eftersom det är så otroligt tråkigt. Tråkig musik, tråkigt tempel. Annars kan Spirit Temple vara lite kenpigt ibland. Det är ju f*n roligaste templet i hela spelet med världens roligaste miniboss: Dark link. musiken är inte tråkig och templet e fetkul (förutom bossen för lätt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg