ZeldaNaruto Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag tycker lungt att Forest- och Water tempel e jobbigaste OCH tråkigast! Forest e ju yber tråkigt av samma anledning som Water: tråkig musik, tråkiga tempel! Bara att inse asså jag gav upp efter en vecka på BÅDE Water och Forest! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag tycker lungt att Forest- och Water tempel e jobbigaste OCH tråkigast! Forest e ju yber tråkigt av samma anledning som Water: tråkig musik, tråkiga tempel! Bara att inse asså jag gav upp efter en vecka på BÅDE Water och Forest! EN VECKA!?! Shit jag varvar skiten på två dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Inget är riktigt svårt när man fattarvad man ska göra. men Water är jobbigast och Shadow tempel, coolast och lättast! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
banana50 Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 vart finns forest tempel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 jämt mellan water temple och fire temple.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Water temple är det tråkigaste för att man måste sänka vattnet, höja vattnet hela tiden plus att byta skor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 water temple är aslätt klara det på en kvart spiritemple e lite svårare ganons tower e rätt klurigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 2 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2007 E ja den ända som tycker Shadow Temple e svårast?Man blir så j*vla förvirrad helt pcykad lisom...Spirit temple e roligast.Lättast e nog.forest temple iaf bossen......Och sen e shadowtemple lite små läskigt grrrrr vart finns forest tempel :P I lost woods följ musiken där igen så hittar du de :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 ...Water temple e lätt drygast men mitt rekord på att klara spelet är en halv dag... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Water Temple är jobbigast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Svårast e water lättaste spirit elr ganonscastle :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linkmaster Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 jag har fasnat i water temple :( .HJÄLP!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg