LillBerra Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Ripto, det är ganska uppenbart om man ser slutfilmen. ;) Det står inget bekräftat, men det är konstigt om det inte blir ett KH3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Avslöja inget, har inte klarat ut det än. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Såklart jag inte ska ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 12 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2006 (redigerat) O.O Har ni inte sett filmen Secret Ending på 2:an?! Såklart det kommer en 3:a Jag vet några världar som kommer att vara med. Säger inte vad det handlar om om det finns några som inte vill ha reda på det. Här är länkarna: Secret Ending (KH3) Världarna KH3 Det är inte alla världar men några. Redigerat 12 Oktober 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS89 Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 O.O Har ni inte sett filmen Secret Ending på 2:an?! Såklart det kommer en 3:a Jag vet några världar som kommer att vara med. Säger inte vad det handlar om om det finns några som inte vill ha reda på det. Här är länkarna: Secret Ending (KH3) Världarna KH3 Det är inte alla världar men några. Något som kanske är värt att notera att de världarna som anges där är rena spekulationer och teorier från andra. Men det är sant att det finns planer för ett KH3, men än så länge är den fortfarande bara i ide-stadiet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeba1215 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Kingdom Hearts final mix vad är det för nått? Kommer det komma till Sverige? Svara gärna på Gb/mess till mig jag behöver hjälp jag vet inte hur man öppnar kupperna i olympus coloseum snälla hjälp !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Du ska bara klara världarna och så plötsligt kan det dyka upp en skylt där det står att det hålls en cup i Coliseumet, skylten visas när du tittar på kartan och ska åka Gummi Ship. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Ripto... Vissa cuper... är så.. men för att få de bästa cuperna måste du gå upp i Formlevel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag trodde att han menade cuperna i det första Kingdom Hearts-spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Gå in på Youtube och sök på Kingdom Hearts 3 Trailer så kommer det upp några trailer tryck på en sen kan du få sen den.. Själv har jag inte KH spel men funderar på att skaffa ettan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZELDA-LEGEND Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Jag tror dom inte fortsätter serien. Men om du vill spela något mittimellan Kingdom Hearts och Kingdom Hearts 2 så spela KH: Chains Of Memories till GBA. Du får annars importera spelet från Japan och lära dig Japanska. :) KH3 kommer komma ut men det kommer ta typ 2-5 år tills det kommer ut för dem håller på att göra spelet :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg