Hoppa till innehåll

Vampyrism I Oblivion

Ragrath

Rekommendera inlägg

Jag har blivit biten av Vicente Valtieri, han sa att jag skulle vänta i tre dagar och sen sova, jag har gjort det men inget händer! Det har gått 6 dagar och questet som man får av han med vampyrism uppdateras inte hur många gånger jag än sover. Har något ett tips på vad jag ska göra? Och om nu ingen har någon idé så skulle jag vilja veta om det finns något annat sätt att bli vampyr på?

Redigerat av Ragrath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här får du göra nu:

Ladda till baks och bli biten UTAN ATT HA GOD MODE AKTIVERAT om det inte nu går

Ta bort god mode och stick till en vampyr grotta hmmm.... undra vart dom finns

Det finns många. En vet jag, En grotta som kallas Barren Cave. Du startar vid cheydinhal sen går du längs vägen The blu road sen när du kommit en bit så på din kompass så kommer det att synas en sån där symbol för en grotta följ den kom till Barren Cave... Sen så ha GOD mode avslaget och gå in och gå till en vampyr och blocka hans attacker... När det står

You have contracted Porphyric Hemophilia.. Vänta i ca 3 dagar (utan god mode)

Så blir du vampyr... Men drick/ät inga Cure Diesese potions

Då försvinner Porphyric Hemophilia ;)

Hoppas att du lyckas meed det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Capt Sand, jag har aldrig haft på God mode, men tack för tipset om grottan

Nu vet jag nog felet :)

När du nu blev biten av Vicente Valtieri så får du ( på sidan där det visas sjukdomar och sånt) sjukdomen Porphyric Hemophilia Och får 5- i fatigue

Då måste du ha gjort ngt som gör att den försvann typ bätt vid ett alltare eller drukit nått. Titta på den sidan om du fortfarande har kvar Porphyric Hemophilia :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...