Hoppa till innehåll

Avlägsna Ställen


1Master1

Rekommendera inlägg

någon som hittat några hemliga ställen på crystal?

 

jag vet att några är:

 

goldenrod city

vid vattnet till vänster om dagiset,surfa nedåt i vattnet så möter du 3 st cooltraners och du får soft sand.

 

 

national park

har du undrat hur du får itemen som är utanför parken?

som man ser när man avslutar park tävlingen?

ungefär i parkens övre del ska det finnas en grön gubbe tror jag, gubben finns där men iaf, precis till vänster om honom kan du åka innan för markeringarna som sträcker sig runt i parken, åk till andra sidan parken, alltså utanför och hitta DIG.

 

viloet city

surfa upp i vattnet vid pokémon centret, tror jag och hitta en rare candy.

 

om ni vet några fler, tipsa i diskutionen! :medieval:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

någon som hittat några hemliga ställen på crystal?

 

jag vet att några är:

 

goldenrod city

vid vattnet till vänster om dagiset,surfa nedåt i vattnet så möter du 3 st cooltraners och du får soft sand.

 

 

national park

har du undrat hur du får itemen som är utanför parken?

som man ser när man avslutar park tävlingen?

ungefär i parkens övre del ska det finnas en grön gubbe tror jag, gubben finns där men iaf, precis till vänster om honom kan du åka innan för markeringarna som sträcker sig runt i parken, åk till andra sidan parken, alltså utanför och hitta DIG.

 

viloet city

surfa upp i vattnet vid pokémon centret, tror jag och hitta en rare candy.

 

om ni vet några fler, tipsa i diskutionen! :medieval:

 

Kom du på dom nu eller :bah: :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. I Violet City, bredvid gymmet ska man surfa upp, där finns PP-up.

2. Längst ner i Union Cave finns två "vattenhål", om man surfar neråt i det till vänster hittar man två tränare och på fredagar finns Lapras där.

3. I Union Cave finns två tunnlar som leder till Ruins of Alph, och i varje pusselrum finns en inskription (escape, light, water, ho-oh) i den det står escape ska du använda Escape Rope och sen gå in igen för att öppna den hemliga gången, i den det står light ska du använda flash för att öppna gången, i den det står water ska du ha med dig en Water Stone för att öppna gången och i den det står ho-oh ska du ha Ho-oh först i partyt för att öppna gången.

4. Endure finns längst till höger i källaren av Burned Tower.

5. Man kan komma in i Tin Tower om man har all legendariska hundarna.

6. Om man surfar till Whirl Islands och far in i grottan längst upp till vänster och fortsätter längst upp till vänster, far ner för stegen och fortsätter till nästa stege, far ner för vattenfallet, direkt till vänster finns en gång och där inne finns Lugia efter du har skaffat Silver Wing i Pewter City.

7. Far in i mitten ingången till Mt. Mortar upp för vattenfallet, genom ingången,

zick-zack upp till stegen, nerför den. Far till höger, upp, vänster, nerför trappen och nerför nästa stege, till höger är Karate King klå honom för att få Tyrogue.

8. Far till vänster innan Lake of Rage och upp, där finns Detect, Hidden Power, Wesley och Elixir.

9. Mitt i vattnet i Route 44 finns en gräsplätt där du kan fånga Lickitung, där finns även en Max Revive.

10. Om man går ner i källaren av Goldenrods Shoppingcenter flera gånger tillslut ta alla grejer som finns där.

11. När man far ner för Route 27 ska man hålla vänster för att komma till ett hus där det finns en bok där det står var alla personer som ger en saker en viss dag är och vilken dag dom är där.

 

Några av dom är inte gömda ställen men jag tyckte dom passade in här och alla ni som skrev före mig SLUTA SPAMMA

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DeathChild

Gulligt!

 

vadå "Man kan hitta den där!"? ja man kan fånga den på route 44 men bara i pkmn silver, eller?

 

Man kan fånga den på¨crystal också ;) ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...