Ryow3n Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 En ganska så arg gamer :P Honom vill man inte vara i närheten när han lirar UT :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 En mycket grym video faktiskt, det är tur att man inte har så hett temperament. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 aj, mina öron! den e läskig som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Flyttar till roliga videos etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Han måste ha någon sjukdom seriöst. tyckte video var skrämmande usch en annan dunkar ju bara näven i virket när man blir lite arg om man tex dör på något spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 omg...Sett den men...han är tysk/holländsk va? Dom brukar ju få sina Brutus anfall ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 En mycket grym video faktiskt, det är tur att man inte har så hett temperament. :) Du tycker inte om South park och alla andra roliga filmer som folk har skickat in men denna gillar du. Själv tycker jag inte om den och tror attden är fake. Alltså han är inte arg på riktigt, fast jag såg bara början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 haha, riktigt grym ju! Asså, jag tror det är x0t som sitter där...han är riktigt grym på tyska faktiskt o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Ohhhhhhh shit! han är ju helt fullkomligt galen! Han borde ta ett par års paus från datorspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Säkert planerad filmat oxå. Vem filmar en sån unge? Sjukt överdrivet. Tyvärr om jag förstör stämningen, jag är sån. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Slasktratt har rätt, ungen spelar bara. Han har en egen hemsida med samlade filmer där han filmar sig själv när han får damp. Så, den är fejk. :) Kommer dock inte ihåg vad sidan hette, men det är bara att googla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Han är inte arg... Bara en aning sinnessjuk. Men om videon nu vore fake eller något så är den iaf rolig att se på. Kan man tänka på hur man själv är då man spelar spel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.