blubb1337 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 får man fuska på era cs servers? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Jag tror inte det, man borde i alla fall inte få göra det. Jag menar det är ju helt fel att fuska i onlinespel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 No_Fear sköter CS servern och jag skulle tro att du blir bannad om du fuskar. Men vet inte hur han har gjort med det. Han finns i chatten så bara och fråga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blubb1337 Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 ok, jag hade inte tänkt fuska heller xD har inte ens fusk, men jag undrade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 (redigerat) Ne, för allas trevnad så undanbedes gärna fusk på fuska.se's server. Det är som att fuska på onlinespelen som finns här på sidan :> Vilket inte är tillåtet ;) Redigerat 20 Augusti 2006 av No_Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 ok, jag hade inte tänkt fuska heller xD har inte ens fusk, men jag undrade bara men kan ju bli lite misstänksam när sidan heter fuska.se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Jo, men fusken på den här sidan är ju till dator och konsollspel, inte till spel där man spelar mot andra över internet, som Cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag tror inte det, man borde i alla fall inte få göra det. Jag menar det är ju helt fel att fuska i onlinespel. ;) Exakt om man fuskar på Bf2 Online så blir man bannad från alla servrar.Jag har blivit bannad på Bredbandbolagets serv för för många Teamkill :(. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Nja, teamkills är inte vad jag kallar fusk, det är mer elakt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Teamkills är onödigt, tråkigt och trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Men de sprang framför min Apc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ne, för allas trevnad så undanbedes gärna fusk på fuska.se's server. Det är som att fuska på onlinespelen som finns här på sidan :> Vilket inte är tillåtet ;) Säger den jäveln som fuskar i minigolf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.