Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 FPS spel...För er som inte vet är ett -First-Per-Shooter spel där man ser bara handen och vapnet, som att man är gubben i självaste person... Jag ska köpa ett sådant spel och undrar om det finns ett bra sådant på DS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 FPS spel...För er som inte vet är ett -First-Per-Shooter spel där man ser bara handen och vapnet, som att man är gubben i självaste person... Jag ska köpa ett sådant spel och undrar om det finns ett bra sådant på DS? Det ända jag känner till än så länge är Metroid. JAg är inte så förtjust i fps spel till konsoll men Metroid funkar bra faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 De jag känner till är GoldenEye: Rouge Agent, Metroid Prime Hunters och King Kong MPH är ett helt okey spel men King Kong suger, jag vet inte om GoldenEye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Sha.. välj metroid prime hunter. Obs! Jag varnar dig du kommer att paja skärmen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Värför skulle man göra det? Min skärm är hel än så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Min med...så länge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag menade i framtiden.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Köp Metriod. Det är jätteroligt på DS :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 007 oxo xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Metroid Prime spelet sägs ju vara ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Metroid Prime Hunters är det enda kapet du kan göra på NDS i FPS genren ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 japp jag håller med allihopa Metroid är det bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg