Gäst Moberg Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Föresten fick vi nyss något mega gott i skol salen! Skink stek med äppelmos ^^) Det där lät itne gott :P Vi hade okej mat idag, kebabgryta och pasta. Sen brukar vi alltid ha nåt mer, finns ju alltid vegetariskt till exempel...Kommer också ihåg att vi hade fil o flingor i ettan, men det tog de bort någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Föresten fick vi nyss något mega gott i skol salen! Skink stek med äppelmos ^^) Fil och flingor..?! Till lunch. Humph. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Föresten fick vi nyss något mega gott i skol salen! Skink stek med äppelmos ^^) Det hadde jag också, fast det var ju för de som inte gillade maten, då kunde man ta fil och flingor med socker eller vad man nu ville ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Japp precis... Inget jag åt någon gång men... tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 13 September 2006 Rapport Dela Skrivet 13 September 2006 Föresten fick vi nyss något mega gott i skol salen! Skink stek med äppelmos ^^) Det åt jag till frukost i ettan när jag gick på morgon fritids. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Maten har verkligen bättras nu. Har eran mat bättras eller försämrats under tiden ni går erat skolår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Nja, det varierar mest: Ibland är det gott och ibland mindre gott, men oftast är det okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Jag brukar tänka "Everything is better than nothing" och så äter jag utan att klaga. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 min skolmat är väldigt bra förutom potatisen som är skitäcklighalvkokt. min kompis ger inte maten en chans, han äter fil´och flingor varjje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Samma här, i min skola är maten ok, bortsett från potäterna, dom är skit. Själv äter jag nästan bara kött o fisk i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 jag tycker pastan e god :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Idag var skolmaten den värsta... Potatisgratäng och skinka.... Skinkan smakade 100 % salt... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.