sagaoh Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 hej! när jag spelar med två simar som ska göra barn så blir det bara först en kille sen en tjej? finns det nåt knep och bästemma kön? :cool: hur gör man om man inte har mobil? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 vilket sims är det & kan man ha mobil på sims? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagaoh Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Nej jag svarade på ett tips från registratorn att bli fuskvipp genom sms. men det syntes visst inte som ett svar :) jag har sims 2 + stud. och arb. liv Redigerat 21 Augusti 2006 av sagaoh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Tror inte det går.... :( Skulle också vilja veta hur man gör. Om det går, det vill säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 (redigerat) vadå vilket kön vill du ha?du får ju båda endå ju. Redigerat 2 September 2006 av Great Gonzales Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 han kaske vill föda upp horor :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maxima Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 vilket sims är det & kan man ha mobil på sims? Jag tror att du behöver the sims 2 nattliv för att kunna ha mobil men jag är inte säker, :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROFLcopter Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Lmao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollebo Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 nej , om ni vill ha mobil så finns det på studentliv då kan man ha Mp3 åkså! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Och ett gameBoy :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klg Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 nej man man behöver studentliv!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 går no inte bestämma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg