Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Wow är oändligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Wow är oändligt! japp det är omöjligt att klara... Ni har väl hört ryckten om att det var en kille dog för att spelat wow i 72 timmar irad (3dagar) untan att äta dricka eller sova... weird.... iaf det finns ett nygammalt ryckte att hav hadde 1 Aliance player lv 60 och 1 Horde och gjorde alla q på båda han hadde bara några få kvar så hadde han klarat alla (förutom speciella q för priest och sånt...) och ha dom... jag säger "SKITSNACK!!!" inte en chance att på 3 dagar göra över 10.000 q den historien säger: JAG LJUGER!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 har lvlat 3 till lvl 60 nu så kan ganska bra alla questen på hordes sida och det e rent omöjligt min playtime när jag dingar 60 är runt 8 dagar och då ha jag bara power lvlat hela vägen så 3 dagar för att dinga två e rent omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) han hadde redan dom lv 60 antar jag och föresten är det inte omöjligt rekordet är 17 timmar till lv 60 med en Aliance warrior (vet ej villken class) och då är det inte omöjligt att träna 2 st till lv 60 men däremot att först lv 2 lv 60 som tar 1 dag var söger vi och sedan göra 10.000 q och instance och upptäcka hela mapen på 24 timmar... skulle inte tro det... Redigerat 23 Augusti 2006 av filkar664 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Finns en snubbe som levla sin gubbe till lv 60 på 37timmar typ. Bara powerlevla! Men han hade tränat och vant sig med alla quest! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 rekordet för att få upp en lvl 1 till 60 är 3 dagar :) men gissar att dem loggade ut tex om HS:en var på cooldown m.m :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Fable 2 de säger att de ska fixa hållbarheten och det kommer nog att bli svinkul, Wow kan du ju självklart också spela men varför först köpa ett spel och sedan betala för att köra de ? köp fable2 det tänker jag göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 rekordet för att få upp en lvl 1 till 60 är 3 dagar :) men gissar att dem loggade ut tex om HS:en var på cooldown m.m :P Menar du 72timmar? Iallafall så är det inte det. Snabbaste jag sett är 37timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag har svårt att tro på det. 37 timmar för att dinga 60. knappast. Då ska man nog ha börjat med att farma pengar för att kunna köpa gear/spells/abilities så fort som möjligt. Och man måste kunna allt utantill. Men har man inget liv så kanske... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Han fick hjälp så klart med instancer så att han klarade inte allt själv. Han fick pengar från några vänner tror jag det var för gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Mm nu låter det inte så omöjligt längre. Om några 60:s hjälper en så...men det är nog rejält svårt ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg