Hoppa till innehåll

World Of Warcraft Vs Fable 2


HemPC
 Dela

Rekommendera inlägg

Wow är oändligt!

 

japp det är omöjligt att klara...

Ni har väl hört ryckten om att det var en kille dog för att spelat wow i 72 timmar irad (3dagar) untan att äta dricka eller sova... weird....

iaf det finns ett nygammalt ryckte att hav hadde 1 Aliance player lv 60 och 1 Horde och gjorde alla q på båda han hadde bara några få kvar så hadde han klarat alla (förutom speciella q för priest och sånt...) och ha dom...

jag säger "SKITSNACK!!!" inte en chance att på 3 dagar göra över 10.000 q den historien säger: JAG LJUGER!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han hadde redan dom lv 60 antar jag och föresten är det inte omöjligt rekordet är 17 timmar till lv 60 med en Aliance warrior (vet ej villken class) och då är det inte omöjligt att träna 2 st till lv 60 men däremot att först lv 2 lv 60 som tar 1 dag var söger vi och sedan göra 10.000 q och instance och upptäcka hela mapen på 24 timmar... skulle inte tro det...

Redigerat av filkar664
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rekordet för att få upp en lvl 1 till 60 är 3 dagar :) men gissar att dem loggade ut tex om HS:en var på cooldown m.m :P

 

Menar du 72timmar? Iallafall så är det inte det. Snabbaste jag sett är 37timmar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har svårt att tro på det. 37 timmar för att dinga 60. knappast. Då ska man nog ha börjat med att farma pengar för att kunna köpa gear/spells/abilities så fort som möjligt. Och man måste kunna allt utantill. Men har man inget liv så kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...