Gäst DonKeN Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag tror inte att Saddam käner för sig och döda sig själv så någon måste göra det. Den som avrättar Saddam är värdig och leva och har rensat bort ännu en mördare. Är det fel på det? Ska alla familjer som förlorat sina söner, sina män eller sina kvinnor tänka så här. Varför dör inte Saddam? Han har ju dödat min familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Det är värre att vara i fängelse än att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Då ska han vara i fängelse tills han dör tycker jag. Det ska vara dålig mat för honom. Hårt arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Då ska han vara i fängelse tills han dör tycker jag. Det ska vara dålig mat för honom. Hårt arbete. Lyssna på dig själv förfan, som sagt dina värderingar är nog samma som Saddams. Har man torterat någon så ska man torteras själv, för då är det plötsligt helt okej att tortera någon. Det är inte humant, du säger att han ska plågas lika mycket som folket i Irak har plågats, alltså tycker du det är okej att utsätta en annan människa för det. Uppenbarligen så tyckte Saddam det var helt okej också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Du har rätt! Tycker inte han bör torteras eller något, i stil med Guantanamo, däremot tycker jag avrättning är lite för millt. Låt honom sitta i fängelse livet ut, men utan tortyren, så han kan tänka över vad han har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Han är hjärntvättad! Han tror det är heligt och mörda. Ska en person som dödat över 100 000 människor få sitta i fängelset bara? Folk får döttsstraff för att dem dödar en person. Jag är säker på att han får dödsstraff och det har jag önskat alltid. Han har gjort så mycket ont! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vergil3 Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Men lol.. Vill du att han ska känna smärta så ska han vara i fägnelse.. Eletriska stolen är ciruks 15 sekunder av smärta och sen dör man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Låt honom sitta i en kolsvart cell utan fönster, där maten skjuts in genom en lucka i dörren. Där kan han sitta tills han självdör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Livstidsfängelse är en bättre dom än döden, för om han får livstid kan han ju sitta i en fängelsecell och ruttna resten av sitt liv, det ger nog mer lidan än att dö, om man inte dödar honom på ett plågsamt och långsamt sätt förstås. Redigerat 23 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Inte bara det. Han ska plågas likamycket som folket i Irak plågades. Sen så gör man en Sermoni*stavning* lägger han på elektriskastolen och alla ska se på när han får stötar! Nu överdriver du, ingen förtjänar döden!Men ett LÅÅÅÅÅNGT sittande i kurran skulle sitta fint på en sådan man ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag tycker som Ripto, det blir ju mycket mer smärta för han, om han sitter på livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Inte bara det. Han ska plågas likamycket som folket i Irak plågades. Sen så gör man en Sermoni*stavning* lägger han på elektriskastolen och alla ska se på när han får stötar! Vet du igentligen vad Saddam har gjort så säger du inte så.Han kanske ska få livsstid. Men då är det livsstid tills han dör! Och det ska vara strängaste fängelset! Jag tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.