Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 på sätt o vis gör du det. visst, han förtjänar ett straff, och knappast ett lindrigt, men att inhumant tortera honom till döds är inte så mycket bättre än hans nivå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Men jag är sur på han. Skit förbannad, men säger jag att han ska få dödstraff i elektriskastolen så säger ni att jag ligger på samma nivå som han då. Det är fel. Att döda en mördare är inte fel. Det är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 det är nånstans mittemellan men ändå är det bra eftersom han dödat så många människor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 DonKeN, dina åsikter om att det är rätt att mörda mördare kan liknas vid hur Adolf Hitler berättigade mord på judar. De är båda olika slags grupper av folk och mord på är ALLTID fel, oavsett hurdan personen i fråga är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Nej. Det är inte alltid fel. Att döda en mördare är rätt. Varför ska den få leva när den dödat någon annan? Den förtjänar inte och leva. Speciellt Saddam, han har krossat massor av folks drömmar och krossat folks kärlek. Han är inte värd och leva längre. Plus, om jag vorre vid Saddams nivå så skulle jag döda alla i min skola men jag är inte vid hans nivå. Jag tycker bara att han ska dö efter allt han har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Låt han skjuta sej själv som Hitler gjorde... Eller gjorde han det..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jo, han sköt sig själv. Men om de tvingar Saddam att skjuta sig själv går han enligt mig en förnedrande död till mötes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jo, han sköt sig själv. Men om de tvingar Saddam att skjuta sig själv går han enligt mig en förnedrande död till mötes. Det är väl olagligt att tvinga nån döda sigsälv , polis eller inte .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Är det så svårt att avgöra om Saddam ska dö eller ej. Dom har ju kommit så långt med att fånga honom så varför skjuter dom inte ett skott i skallen på honom och får det överstökat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Håller verkligen med om det. Finns folk som dödat en person och domen slutar så snabbt och det blir dödsstraff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Håller verkligen med om det. Finns folk som dödat en person och domen slutar så snabbt och det blir dödsstraff. Och med andra ord är Saddam skyldig till flera brott och då är det inte så konstigt att det tar längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Varför inte? Är du hans advokat eller något? Varför fick hans fångar plågas till döds. Han ska få själv känna på smärtan den jäveln! För en gångs skull är jag villig att hålla med dig, han ska få smaka på sin egen medicin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.