pokemontjej Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Hallå jag undrar om det är sant att man får något (mins inte vad) när man har 200 pokémon? och jag har 86 pokémon! jag har spelat i 274:13 timmar! jag vill ha hjääälllp... jag har klarat elit for! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 (redigerat) Det är mer än 200 Pokémon(hela Hoenn Pokédexet)och det man får är Chikorita(stavning)/Totodile/Cyndaquil(stavning).Man kan bara välja en av dom(man får den av Prof.Birtch). Skriv i Pokémon Subforumet nästa gång! Redigerat 22 Augusti 2006 av Dark_Zebra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 det är bara på emerald,man får ett bättre tranier card tror jag <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Trainer Card har inget med detta att göra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 som dark zebra sa så har detta inte med trainer cardet att göra utan man får väl ja en ny av dessa tre startpokemon som redan e uppräknade... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Fel, Lizem. På pokémon Ruby får man "bara" silver-trainer-card... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ohhh....just ja!Det var på Emerald man fick dom där Pokémonerna jag räkna upp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Fel, Lizem. På pokémon Ruby får man "bara" silver-trainer-card... varför får man typ inte red trainer card? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Fel, Lizem. På pokémon Ruby får man "bara" silver-trainer-card... bra fråga ljomi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ta en titt här. <_< http://www.serebii.net/pokemon_advance/trainer.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemontjej Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 :meddum: OK! Det var s att någon hadde skrivit det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Coolt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg