Hoppa till innehåll

20 Years Old,but Fresher Than Ever!

Rekommendera inlägg

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Varför det? Allt som händer är att man inte spelat i samma stil förut så att det blir ännu roligare.

Precis!Det var bättre än vad jag tänkte säga.
  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet (redigerat)

Varför det? Allt som händer är att man inte spelat i samma stil förut så att det blir ännu roligare.

Då blir ju klassikerna ännu roligare än nsmb och är därmed ett mycket bättre köp? Redigerat av ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Nej, då köper man nsmb eftersom det har bättre grafik och bättre power-ups.
Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Och hur stor roll spelar grafiken när klassikerna ändå tar nsmb i alla andra kategorier?

Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Klassikerna äger nsmb, varför? NSMB är för lätt, du klarar det utan att behöva tänka på en bana. Super mario world och Super mario bros. 3 kräver skicklighet och nötning på en hel del banor.

Skrivet

Klassikerna äger nsmb, varför? NSMB är för lätt, du klarar det utan att behöva tänka på en bana. Super mario world och Super mario bros. 3 kräver skicklighet och nötning på en hel del banor.

Kanske, men vissa (tex jag) har redan klarat ut Super Mario World/Super Mario Bros. 3 och vill ha nyare spel som som ett + har bättre grafik och nya moves och items.
Gäst ENGULBanaaAaAaN
Skrivet

Ja, men nu skrev jag att man ska köpa klassikerna om man inte har spelat dem innan, men det kanske inte du märkte?

Och snälla, grafiken spelar ingen roll.

Skrivet

Jag har spelat många (kanske alla) Mario 2-D spel som finns och alla gamla spel har nästan samma story, items och grafik. Det börjar bli väldigt drygt. Köp New Super Mario Bros om ni tycker det ser kul ut på trailers, (jag får det idag) det är iallafall helt annorlunda från de andra spelen.
  • Skapa ny...