Westkust Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 I April 1994 hittade man Kurt Cobain död i sitt hem. Han stickhål från sprutor i armarna och hans blod innehöll mycket heroin. Det förklarades som självmord. Men nu kommer det knepiga. Varför fanns där inga fingeravtryck på vapnet? Och det s.k. avskedsbrevet låter mer som att han ska sluta med musik. Courtney Love, Kurts fru, försöker idag att sälja alla Nirvanas låtars rättigheter för att få pengar. Är detta lojalt? Det har gått 12 år sen tragedin och vanliga människor skulle fortfarande vara ledsa över en sån här sak, men inte Courtney. Gå in på Justice For Kurt för att läsa mer. Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Jag tror att det var sjävmord, han var väl helt enkelt så nerdrogad att han sköt sig själv. Att det inte fanns några fingeravtryck på vapnet är ju i och för sig ganska mysko, men självmord tror jag att det var. Att hans fru ska sälja rättigheterna för att tjäna pengar är helt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Ja, han tog nog självmord... Han var ju lite halv deppig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Konstigt, Nirvana var ju typ i toppen av sin karriär när han tog självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 tror också det var självmord, jag såg någon interjuv (stavning) på TV där han sa att om han skulle ta självmord så skulle han göra det med sprutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Men jag har hört att han sköt sig själv i huvudet? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Inga fingeravtryck på vapnet betyder antingen att det var ett mord eller att han eventuellt tog självmord och försökte att göra att det såg ut som ett självmord. Jag tror att han tog självmord i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Men jag har hört att han sköt sig själv i huvudet? :huh: kan vart så också ^^ kommer inte ihåg vad han sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Konstigt, Nirvana var ju typ i toppen av sin karriär när han tog självmord. Han gillade inte att vara känd. Han ville aldrig vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Att vara känd satte grymt mycket press på honom, en press han inte orkade med helt enkelt. Självmord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Att vara känd satte grymt mycket press på honom, en press han inte orkade med helt enkelt. Självmord. Exakt. Det är synd att man ska bli känd. Det suger. Skulle aldrig vilja bli känd. Aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Jo, visst ville han inte vara känd så. Det stödjer även min teori om att det inte var ett självmordsbrev utan en förklaring till att hoppa av bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.