Gäst Youx Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 skulle inte fuska skaffa Robot Wars/RobotTage? vet ej hur mycke plats det rymmer men jag tror vi skulle vå mer aktiva medlemar då. visst fuska.se är typ bara till för å hämta fusk å få hjälp till spel. men vi har ju små online spel å en chat. själv skulle ja bli jätte glad om man nu skulle lägga in de på sidan. fast vet ej hur man får tag i det men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) nja det finns på blip och på miniclip. onödigt tycker jag Redigerat 25 Augusti 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag tycker det är en rätt bra idé. Om det skulle finnas på fuska så skulle man ju kunna arrangera turneringar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Det enda som skulle hända är att vissa folk skulle endast se fuska.se som ett spel. Det kommer bara bli tjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 hade inte vart så bra för om fuska.se ska har det måste de betala licens för att kunna ha den ...och då måste man fråga rockets gamer (inte säkert)det som har gjort spelet tror jag då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 låter som både en bra idé & en inte så bra ide bra: det skulle va kul att kunna spela med sina fuska kompisar & kanske en tävling då & då som man får fuskamynt av. dåligt: det kostar pengar & fuska.se skulle ses som ett "spel" som en anna användare sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Spelar ingen roll för mig, jag kommer ändå inte att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 låter som både en bra idé & en inte så bra ide bra: det skulle va kul att kunna spela med sina fuska kompisar & kanske en tävling då & då som man får fuskamynt av. dåligt: det kostar pengar & fuska.se skulle ses som ett "spel" som en anna användare sa. Varför kalla du mig en annan användare ?Du läste ju min inlägg sist! Har du nåt hat mot mig? Jag vet att det är off topics moderator och admin men skickar jag ett pm svara folk inte vet ej kanske inte kommer fram! Och varför inte bara köra på gamla herdeliga blip .se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 får att på blip kan man möta alla & dom uppdaterar säkert aldrig sin sida, på fuska.se kör man mot fuska medlemar & så kanske någon mod som är ansvarig för spelet anårdna tävlingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 det skulle vara ganska kul när jag tänker efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Om denna idén kommer igenom måste man kunna ta sin robot från blip.se..!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Bra idé ! Jag är med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.