Hoppa till innehåll

Idé Onlinespel


Gäst Youx

Rekommendera inlägg

skulle inte fuska skaffa Robot Wars/RobotTage? vet ej hur mycke plats det rymmer men jag tror vi skulle vå mer aktiva medlemar då. visst fuska.se är typ bara till för å hämta fusk å få hjälp till spel. men vi har ju små online spel å en chat. själv skulle ja bli jätte glad om man nu skulle lägga in de på sidan. fast vet ej hur man får tag i det men.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

låter som både en bra idé & en inte så bra ide

 

bra:

det skulle va kul att kunna spela med sina fuska kompisar & kanske en tävling då & då som man får fuskamynt av.

 

dåligt:

det kostar pengar & fuska.se skulle ses som ett "spel" som en anna användare sa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

låter som både en bra idé & en inte så bra ide

 

bra:

det skulle va kul att kunna spela med sina fuska kompisar & kanske en tävling då & då som man får fuskamynt av.

 

dåligt:

det kostar pengar & fuska.se skulle ses som ett "spel" som en anna användare sa.

 

Varför kalla du mig en annan användare ?Du läste ju min inlägg sist!

Har du nåt hat mot mig?

 

Jag vet att det är off topics moderator och admin men skickar jag ett pm svara folk inte vet ej kanske inte kommer fram!

 

Och varför inte bara köra på gamla herdeliga blip .se?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...