Sekan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag har funderat på att köpa goldeneye men vet inte om det e bra. det var typp 2 årsen jag var och min kompis och spelade det men jag minns inte om det var bra och ungefär hur mycket skulle jag betala för spelet. plz svara nån snälla!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Goldeneye 007 är ett mycket bra spel..!! Och hur mycket du kan ge för det försök med 150 sedan med 200 o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Rekommenderar det starkt! Det är ett väldigt, väldigt kul spel och det liknar CS 1.6 lite grann. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 kan ni säga några kända vapen som är med i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 PP7 (silenced), KF7 SOVIET, SNIPER RIFLE, GOLDEN GUN, WATCH LASER, TASER och många fler. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 kan ni säga några kända vapen som är med i spelet. Dsk 5, Sniper, Golden Gun, PP7, DD44 Dostovei, Ar33 Assualt Rifle, Rc-p90 och KF7 Soviet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 När man har slut på ammo kan man slåss med gevären :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 det verkar vara ett bra spel jag ska nog köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 det är det roligaste som finns till 64:a som jag vet... efter zelda Oot... det tråkiga är att fienderna beter sej så konstigt! du kan stå framför dom o dem ser dej inte! ( dom ser en oftast men inte ibland ) men om du står bakom så an dom se dej ibland! men jag rekmenderar det starkt jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 När man har slut på ammo kan man slåss med gevären :) Nej man kan inte alls slåss med gevären som jag vet :) bara med sniper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 27 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 tar spelet lång tid att varva och finns det något multiplayer läge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Ja, det tar ganska lång tid. Men ska du klara det på alla svårighetsgrader och få fram alla fusk så tar det väldigt länge. Ja, det finns ett Multiplayerläge, och det är fortfarande ett av dem bästa Multiplayerspelen enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg