Sekan Skrivet 28 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 (redigerat) kör man några bannor från filmen? Redigerat 29 Augusti 2006 av yre4444 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Tror man kör en del från filmen inte helt säker() Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 kör man några bannor från filmen? Ja, det är väldigt många banor från filmen och mycket man känner igen från den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag tycker det är ett mycket bra spel, speciellt om man är flera som kör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag har det och jag tycker det är underhållande så köp det du :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Jag rekommenderar det starkt ;) Multiplayer är grymt skoj... fast jag spelade nog med Single ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 3 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 (redigerat) Har köpt spelet ni behöver inte skriva in mer Redigerat 5 September 2006 av yre4444 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grenade Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 jag har funderat på att köpa goldeneye men vet inte om det e bra. det var typp 2 årsen jag var och min kompis och spelade det men jag minns inte om det var bra och ungefär hur mycket skulle jag betala för spelet. plz svara nån snälla!!!! Det är ett självklart köp för alla Nintendo 64 ägare du måste ha det, det är såå häftigt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg