Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Har nån klarat detta? Jag är i ett rum med en klocka på väggen, kommer ingenstans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Man ska hoppa in i klockan när den är tolv. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jakooob1 Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Man ska hoppa in i klockan när den är tolv. :kung: man kan ju hoppa in när man vill :D kommer man in på en speciel tid punkt stannars klockan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Hoppar man in 12 står klockan still. 3 = långsam. 6 = normal. 9 = snabb. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 27 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2006 Hoppar man in 12 står klockan still. 3 = långsam. 6 = normal. 9 = snabb. mm men man kan bra ta vissa kraftstjärnor vid vissa klockslag så du måste köra på alla tider för att få alla kraftstjärnor på den bannan B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Man behöver inter alls spela på alla klocktider. Man behöver bara spela på när den står still och när den går långsamt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 28 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2006 Har nån klarat detta? Jag är i ett rum med en klocka på väggen, kommer ingenstans. höger om klockan är sista banan och vänster om den finns en av dom slottets gömda stjärnor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mtx Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Jag har klarat hela spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beast Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Jag har klarat hela spelet :D Jag med, flera gånger om ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 gå inte off-topic nu. som Dark Link sa man behöver bara få en tid då klockgrejerna rör sig över huvudtaget det viktigaste är iallfall att dom rör sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 Men han sa att dem INTE behöver röra sig, eller bara lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg