shacti Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Kan fortfarande inte komma in, tycker nästan synd om blizz, fatta hur många mail dom kommer ha att gå igenom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jag tycker synd om dom för att dom har snart försökt få igång patchen i 20 timmar.. dom började 02:00 och nu är klockan 20:00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Dom har löst ett av två problem. Snart kommer nog servarna upp ska ni se :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 segt! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 jippi funkar ju nu men alla servrar e fulla :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 stackarna.... en vi kände jobbade på blizzard i 2månaderna men blev avskedad.. vet inte varför men han är datatekniker nu... i nya zeland XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RoxZ Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 vafan nu e klockan 20,15 jag kommer in men det står att man inte kan göra gubbar men jaja jag tycker synd om dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Men stackarna dom får igång vissa servrar och så funkar inte dom andra och då blir ju klart allt fullt på 2 min och resten blir as förbannade att dom måste vänta i 27 min för att komma som jag e tvungen men jag ska stå ut även fast jag haft en jobbig dag håller ni inte med mig??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skitskalle Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 blir så less på att alltid vänta på onsdagar hela tiden och dom brukar nästan aldrig vara så här sega på att fixa....har bara en lvl 30 rogue så jag bryr mig inte så mkt om rogue talents...när jag har min main......... väldigt stolt :P såg just att du spelar på Masrigoz Shacti :D har en lvl 20 hunter där :P Mazrigos* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Kommer inte in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Okej, kanske vi möts när jag lirar på alts. Har typ gett upp roguen, min guild är död och att komma in i en ny är omöjligt med rogue, alla guilds är överfulla av dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kadamar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag väntar på att komma in i wildhammer eller hur man stavar men vilka fler tar den??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg