Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Kolla på den >>här<< filmen å diskutera om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 skojig dans i början, men jävlig omogen sång. Inte snällt att vara elak mot folk med cp-skada :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 skojig dans i början, men jävlig omogen sång. Inte snällt att vara elak mot folk med cp-skada :( Ne men den är rolig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Vilken störig låt att lyssna på. Och allting hände ju bara om och om igen. Booring helt enkelt, alla videos kan ju tyvärr inte vara roliga eller bra. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Det var väl ganska roliga inslag men sången var dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Nja sången var väl inte 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 skojig dans i början, men jävlig omogen sång. Inte snällt att vara elak mot folk med cp-skada :( nu håller jag faktiskt med dej. den var inte ens kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Fel på dej..? Det fanns inget roligt i den låten den var bara jävligt störande och det e inget fel med att vara cp skadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Det där va en av dom dåligaste låtar jag har hört. Plus att dansen i början är en Finsk Disco dans. Och jag såg inte ens en person som har CP-Skada i den där "filmen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 24 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Vad är det med eran humor ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 (redigerat) Kolla på den i 10 sekunder...sedan stängde jag ner skiten. Gillar man den här har man ingen humor. Redigerat 24 Augusti 2006 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 LOL, videon sög men låten ägde lol :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.