pokemontjej Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 :bah: Hej jag undrar om någon vet om den mystiska väggen i smits rum när man tickar med svärdet låter det annnurlunda men sen när man lägger en bomb där så kan man putta på väggen men vad ska man göra sen??? :bah: :visslar: :visslar: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 det är allt..... väggen tickar som en bombvägg om man lägger en bomb så låter det som en vanlig vägg.....det var allt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 (redigerat) bugg! det går inte på mitt! ps. vilken färg är din spelkasett? Redigerat 1 September 2006 av pokemaster1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Funkar inte på mitt heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemontjej Skrivet 6 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 :( synd att ni inte vet! men man ska kunna göra något mera! min spel kaset är grå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg